Tuesday 4 February 2014

Dulang Hantaran Murah untuk disewa

Assalamualaikum

Sesiapa nak sewa dulang hantaran boleh pm saya di 012 5352637. Murah jer okay ade dua jenis.

1. DH 001
Available : 7 dulang sahaja
RM 6 / each untuk SEMINGGU

2.DH 002
Available : 7 pcs
RM 2 / each

Syarat - syarat untuk sewa:
# harga yang ditetapkan untuk seminggu/ 7 hari. Kalau ada pertambahan hari, charge tambahan akan dikenakan.
# Sebarang sewaa akan dikenakan deposit sebanyak RM 50.
# item selfpickup : area USJ atau cheras ( jumpe di mid point pon okay)
# cara pembayaran
Deposit RM50: online banking kepada akaun saya.
Bayaran sewaan dulang , bayar semasa ambil dulang.
* Deposit RM50 akan dipulangkan selepas dulang dipulangkan kepada saya.

Tq.

Sesiapa yang berminat. Leh la email saya di fatehajdin@gmail.com atau whats app saya di 012 5352637 (teha)

No comments:

Post a Comment